Alla inlägg under maj 2013

Av Kanilja Kanilja - 26 maj 2013 19:43

Har inte bloggat på länge.


Hur har det gått sedan sist?


Jippie nu har jag gått ner 13,6 kg. Känns underbart!!! Det enda är att jag tycker att det borde synas mer. Mina vänner säger att det syns, själv har jag svårt att se.


Det som är jobbigt med "dieter" av alla slag är att man hela tiden får försvara sig. Men jag kan säga att LCHF är defenitivt något för mig. Nu är det så att jag äter ganska strikt. Försöker hålla mig under 5 g kolhydrater/100g. Måste erkänna att jag har fuskat några få gånger med helt fel saker men tror inte ens att det är 5 ggr sedan 14 februari. Annars försöker jag fuska på LCHF vis när suget är stort.


Snart har jag ett bröllop jag ska på bara 2 veckor dit, vore roligt om det är ytterligare minus, önskar att det är drygt -1kg då. Om 3 veckor har vi skolavslutning ska bli underbart att se ens elever gå ut nian, kommer säkert att fälla en och annan tår.


Inom en snar framtid kommer det även att vara ett dop. Vårat underbara barnbarn ska döpas. Hoppas i slutet av sommaren för då kanske jag kan ha tappat drygt 6 kg till. Vore kul att visa mitt ex och hans familj att jag faktiskt kan jag också. Vet det låter löjligt, men kan inte hjälpa det.


Totalt från dagsdatumet är det 16 kg till som jag absolut vill ner, och det SKA jag. Visst vore det roligt med ytterligare några men med -30 kg+ kan jag vara nöjd.


Tjingeling nu fortsätter vi och är duktiga. Kramar till er alla där ute som kämpar mot kilona av olika orsaker.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards