Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

Fredag v 3

Av Kanilja Kanilja - 8 mars 2013 12:06

I morse visade inte vågen något toppresultat men är ändå nöjd -0,6  dvs 94 kg. Det enda negativa jag tycker med LCHF är att jag får inte tömma tarmen kontinuerligt är ca 5 dagar sedan sist. Detta skulle man ju givetvis vilja göra före vägning. Kanske nästa gång. Nu ska jag träffa en kompis på stan för en fika (ett problem med LCHF, finns inget alternativ) så jag tar en kaffe med grädde i och tar med 2 babydel så kanske jag klarar mig.


Senare i dag/kväll ska jag till gymmet och köra ett pass, länge sedan ska bli kul och se om jag kan röra mig imogon.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kanilja Kanilja - 26 januari 2014 11:28

Nu har jag äntligen tappat det jag gick upp under lucia, jul och nyår. I dag visade vågen på 79.6 kg. Förra veckan köpte vi ett motionsband och då menar jag ett sånt som man tillochmed kan springa på. Denna vecka har jag använt det 4 ggr. Idag körde ...

Av Kanilja Kanilja - 3 januari 2014 15:08

Ja det var länge sedan jag skrev. OJoJoJojoJ vad jag syndat, istort sätt från lucia till idag. Måste skärpa mig och ta tag i detta igen. Har väl inte ätit så LCHF fel så många gånger men jag har unnat mig godis, choklad, knäck och fika. Nu får det va...

Av Kanilja Kanilja - 30 november 2013 19:41

För dryga veckan sedan nådde jag två av mina delmål. Det ena är att gå ner 20 kg och det andra är att väga under 80 kg. Dessa är egentligen samma mål men sett från olika håll. Men jag känner mig jätte nöjd. Nu har jag BARA 10 kg kvar som ska bort. Se...

Av Kanilja Kanilja - 6 juni 2013 12:30

Ställde mig på vågen idag. JIPPIE -15 kg prick.  FAN vad bra jag är.!!!!!!!!   Är så sjukt stolt över mig själv. Ett stort tack till min underbara dotter som fick mig att börja med LCHF. Det fungerar för mig.  Nu är jag halvvägs. Min plan är att ...

Av Kanilja Kanilja - 26 maj 2013 19:43

Har inte bloggat på länge.   Hur har det gått sedan sist?   Jippie nu har jag gått ner 13,6 kg. Känns underbart!!! Det enda är att jag tycker att det borde synas mer. Mina vänner säger att det syns, själv har jag svårt att se.   Det som ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards